här e töntarna!! ):D

hej där, jag e hemma nu och har tråkit, men när jag hade rast i skolan så sa jag ju att jag skulle visa hur några av mina topp 3 töntar i min klass såg ut, och man måste hålla det man lovar så här e dom


namn: Elis Jakobson
plats: 3a typ 49,9% datanörd, men han e ändå en cool kille


namn: Martin Någontingson(kommer inte ihåg efternamnet, hehe  :D)
plats: 2a han brukar vara vid datan för sej själv, jag misstänker att han kollar på privata grejer om ni vet vad jag snackar om  ;)

namn: Joel Näktelgal
plats: 1aöver 100% datanörd asså han kanske kommer att få novell om att vara Sveriges datanörd och han går i 9an, har han äns gått ut?!

och det var dom datanördar som kollade på porr!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0