hiss o diss

tja just nu ska jag dra veckans hiss som toppar i mitt huvud och dissen som sjunker lågt

Hiss: Scene hår, svensk komendi och mina älskade kusiner
Varför: Scene håret e inte så nytt och aldrig så välsett runt Sverige, men jag älskar det ändå så det så, mina föräldrar e invarndre och även om jag e då det, sååå måste jag säga att jag äääääslkar svensk komendi så jävligt så mycket(då menar jag komendi från nutiden) som t.ex solsidan, Hjälp!, Haybaberiba och många fler och det fanns en anledning till att jag bloggade och det var stödet från mina kusiner och det skulle jag vilja tacka dom för det

Diss: Vädret, små klasser och en helt "rockfri" värld
Varför: Vädret e ju så jävligt tråkit och jag läste att det fanns 800 kaniner DÖDA på en kaninutställning asså jag e en djurälskare och det e så skit synd asså  ;(. jag skulle vilja gå på deras begravning, jag går på en liten klass och fär att vara helt ärlig så suuuger det och om ni har kompisar som säger att det e skitbra, så lita bara inte på dom, asså det e rena helvetet!!! och min min syrra tycker inte om när jag lyssnar på musik som hon inte gillar som rock så hon tvingar mig att sluta, låt mig gilla vad jag vill asså

och det var veckans hissodiss, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0