hiss o diss

jag hann inte hissa eller dissa igår för vi hade besök från en av kusinvitaminerna Nicole, men idag kan jag skriva lite vad jag tycker

Hiss: Ke$ha, Super8(spanska) och datan
Varför: Tjejen bakom hitlåten Tik Tok som e självklart Ke$ha e ju såå skitpoppis just nu och självklart ska ju hon vara med på hissen och när jag var var yngre så fanns d vissa chilenska affärer med mat och annat från Chile och då åt jag nån choklad som heter Super othco(inte så bra staving) som betyder Super 8 och den var så jäkligt god asså och datan e ju alltid bäst till allt förutom allt annat tråkit

Diss: Fula kläder till skolan, datanördar och min klass
Varför: Ingen gillar ju fula kläder såklart o jag tycker faktist att mina rock prylar inte e så fula, och datanördar som inte ens kan lämna sin data en stund e ju ett minus och min klass e d sämsta som finns i hela mitt liv

måste dra tjao  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0