d här e FÖR JÄVLIGT!!!

jag har paus nu typ i 10 min så jag kommer inte skriva så mycket, men just nu tycker jag att hela mitt liv bara e så skitjobbigt för att jag måste gå med min fiende nasistjäveln LUDDE SOM JAG HATAR SÅ JÄVLIGT MYCKET!!!!!!!!! XO ooooohhhhh!!!! han e min kompis x och när han såg henne för första gången så blev han skitkär i henne och sånt, men nu e hon bara skit för honom o d e för jävligt!!!!! jag hatar honom sååå jävligt mycket, han byter ut tjejer som mjölkpaket ungefär, men han inte värd att leva, han e en stor DATANÖÖÖÖRD HUR KUNDE MIN KOMPIS OCH HAN BLI IHOP EEEENNNNSSS???!!! d e det som jag aldrig fattar!!!!!! asså han borde bli mördad av en rysk maffia, när jag kommer ska jag sätta bilder på skönheten(min kompis) och nasistjäveln(Ludde Sköblom)!! jag vill bara säga d, Ludde Sjöblom e en stor korkad jävel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0