hiss o diss

hej, jag kanske har inte har varit så aktiv på bloggen, men nu tänker jag köra veckans hiss o diss

Hiss: Simpsons, sitt enga utseende och min släkt
Varför: Som inte vissa andra tjejer så ääälskar jag Simpsons för d e såå roligt, d finns tjejer som inte e så jävligt nöjda med sitt utseense, men för dom som forsätter älska sitt utseende oavsett hur dom ser ut så e jag stolt över dom och självklart ska man älska sin familj o släkt för all kärlek man får :)

Diss: Haiti-kaoset, Snön och ännu mer snö
Varför: Så fort d gick ut om jordbävningen i Haiti, så gjorde man allt möjligt för att hjälpa dom, men d verkade inte vara tillräkligt för dom och d e faktist väldigt synd och så nu e ju vintern här i Stockholm o herregud, vi här har aldrig haft e sån vanlig vintern som kanske slutar typ vid början av Mars och d kanske fanns en sån vinter för typ 20 år!!!

och d var veckans hiss o diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0