hiss o diss

jag e hemma och vill skapa ett litet ämne där jag skriver 3 saker som jag hissar och 3 saker jag dissar


Hiss: Beyonce, söta killar och fredagsmys
Varför: Beyonce e faktist n skitbra förebild för alla kurviga kvinnor runt världen att forsätta vara starka, söta killar får plus för att dom e så snygga och fredagsmys älskar ju alla i Sverige, asså vem gillar inte gott fredagsmys?

Diss: Storsyskon som inte låter sina småsyskon gå till samma ställe som dom vill, grupptrycket och EMOtrappan
Varför: Visst e d så jävligt jobbigt när man e ett småsyskon, speciellt när man vill göra grejer som dom gör och eftersom att jag e lillasyster så dissar jag d, när man ska bli 13, så ska föräldrarna och kompisarna och d e ju uppenbart grupptrycket som kommer till detta lilla land och till sist, men inte minst EMOtrappan som alla ska skryta och ljuga om, asså jag fattar inte att vara EMO ska vara så jävligt farlig, d e bara kläd o musik stil som visa tycker om, man ska ju inte skära sig själv för d

och d var veckans hiss o diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0