SNÄLLA, JAG BER ER!!!!

hej asså jag ber er alla där hemma att ställa frågor till, d kan gälla VAD SOM HELST vänner, bildoform, min släkt, Cuba, Chile, privata hemligheter, kärlek allt säger jag bara, ALLT!!!! om ni vill så kan frågestunden sluta den 28 februari, jag vill bara att ni ställer hur många frågor som helst snälla jag ber er!!! snälla, jag kommer att vara helt ärlig JAG LOVAR!!! jag svär på gud att jag bara kommer tala sanningen på alla frågor, d ända jag vill just nu e att få frågor!!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Lol.

Typ hur många läsare har du? Om du inte har många så kan du inte förvänta dig att få många frågor. :)

2010-01-17 @ 12:24:08
URL: http://reward.blogg.se/
Postat av: Madde

ah d har du nog rätt i, men jag e ju nybörjare så jag vet inte så jävlingt mycket :S

2010-01-19 @ 20:51:01
URL: http://maddealvarezmunoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

e du kär i nån

2010-01-22 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0