Från mitt hjärta...

Trots att de e sommarlov så e jag ändå beskymrad och har tråkit... Problemet e att alla 9or i min skola har slutat och em... ja, jag e glad för deras skull att dom har lyckats med sitt liv, men jag saknar dom så jävlit mkt! Dom var dom flesta kompisar jag hade och bilden på när dom släpper ballongerna gör mej nästan gråtfärdig ;( Och inte nog med de, jag påminns oxå om Vanessa och vi har varit kompisar i 6 år och när vi skulle sluta 6an var de som ett hej då för alltid...

Åh, Vanne och alla Gubbängsskolans 9or jag sankar er och vill aldrig glömma er!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

=(

2010-06-19 @ 19:47:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh, vad tråkigt att dina kompisar slutade skolan. Men hoppas att ni kan träffas på fritiden i alla fall.



sv: Ja, Ashley passade absolut bäst i den. :)

2010-06-20 @ 12:29:45
URL: http://various.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0